Ook Easymatch staat niet stil bij de hele digitalisering. Met een online registratieformulier en een eigen online ruimte, kan je je dossier bij Easymatch volledig digitaal beheren.

Het online registratieformulier van Easymatch biedt je de mogelijk je volledig online te registreren. Easymatch heeft meteen alle nodige informatie om je inschrijving in orde te brengen en je kan hierbij meteen
je online goedkeuring geven voor allerlei officiële documenten.

Eens je registratie is afgerond, wordt het Easymatch-kantoor op de hoogte gebracht van je registratie. Zij controleren de nodige informatie en valideren vervolgens je inschrijving.
In een volgende stap zal je een uitnodiging krijgen om je eigen online Easymatch-ruimte, MyEasymatch, te creëren. In deze omgeving kan je je gegevens actueel houden, sociale documenten aanvragen,
algemene documenten raadplegen en veelgestelde vragen bekijken.

Registratieformulier voor werknemers.
Wij vragen jouw akkoord voor het gebruik van cookies op onze website. Meer informatie over wat cookies zijn, welke cookies op onze website worden gebruikt en wat ze bijhouden is beschikbaar in het onderdeel cookies van ons privacy statement
Akkoord Niet akkoord