My Easymatch

Heel graag stellen we jou in primeur ons nieuwe platform ‘MyEasymatch‘ voor! Het is een op maat aanpasbare en geautomatiseerde oplossing voor uw HR-diensten, waar experten u bijstaan in nood.

Wat doet MyEasymatch?

We automatiseren heel wat tussenstappen om het voor jou gebruiksvriendelijker te maken. Voortaan geef je alles rechtstreeks in via het platform en worden contracten binnen de minuut op de achtergrond voor je klaargezet. Daarnaast beheer je voortaan je administratie volledig online en is de kans op fouten gering.

Waarom kiezen voor MyEasymatch?

Je hebt de mogelijkheid om met grote flexibiliteit, snelheid én efficiëntie contracten aan te vragen voor je medewerkers en vervolgens vlot en correct de prestaties door te geven. Bovendien krijgen je werknemers toegang tot een aparte ruimte om gegevens actueel te houden en de nodige documenten zelf op te vragen. MyEasymatch is een oplossing die matcht met jouw behoeften en met die van je werknemers.

Bekijk zeker eens onze online tutorials voor de klant en de uitzendkracht.

Klinkt dit als muziek in de oren? Aarzel dan niet en neem contact op via easymatch@easymatch.be.

Heb je reeds een account? Dan kan je via onderstaande link inloggen.

Inloggen als klant.

Inloggen als uitzendkracht.
Wij vragen jouw akkoord voor het gebruik van cookies op onze website. Meer informatie over wat cookies zijn, welke cookies op onze website worden gebruikt en wat ze bijhouden is beschikbaar in het onderdeel cookies van ons privacy statement
Akkoord Niet akkoord